Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2012

Εκ βαθέων

Λυπήσουμε θεέ μου, στο δρόμο που πήρα
χωρίς ως το τέλος, να ξέρω το πως
χωρίς να 'χω μάθει, με μια τέτοια μοίρα
ποιό κρίμα με δένει, και ποιός ο σκοπός!
Λυπήσου τα χρόνια, που πάνε χαμένα
πρωτού η νύχτα πάλι, βαριά ν' απλωθεί
ζητώντας τους άλλους, ζητώντας και μένα
ζητώντας εκείνον, που δεν θα βρεθεί!

Λυπήσου όλα εκείνα που πάνε του κάκου
γιατί έτσι τους είπαν πως είναι γραφτό
και γίνονται χώμα στα βάθη ενός λάκκου
χωρίς να γυρέψουν το λόγο γι' αυτό!
Λυπήσου και 'κείνα, λυπήσου κι' εμένα
και μένα που πάω με καρδιά στοργική
ζητώντας μια λύση, σε πράγματα ξένα
που δεν έχουν θεέ μου, καμιά λογική!

Λιγάκι να κάνω, πως κάτι με σέρνει
λιγάκι να φέξει, μεσ'  τα σκοτεινά
κι αμέσως η μοίρα, μου το ξαναπαίρνει
κι αμέσως η νύχτα, γυρίζει ξανά!
Λυπήσουμε θεέ μου, στην απόγνωση μου
λυπήσου τη φλόγα, που μάταια σκορπώ
λυπήσουμε μέσα, στην αγανακτησή μου
να ζω δίχως λόγο και δίχως σκοπό!
Λυπήσου όλα εκείνα που πάνε του κάκου
γιατί έτσι τους είπαν πως είναι γραφτό
και γίνονται χώμα στα βάθη ενός λάκκου
χωρίς να γυρέψουν το λόγο γι' αυτό!
Λυπήσου και 'κείνα, λυπήσου κι' εμένα
και μένα που πάω με καρδιά στοργική
ζητώντας μια λύση, σε πράγματα ξένα
που δεν έχουν θεέ μου, καμιά λογική!

Μουσική: Πέτρος Μαυρόπουλος
Στίχοι: Ναπολέον Λαπαθιώτης
Τραγούδι: Δέσποινα Καλανταρίδου & Χρήστος Στοϊκος
Δίσκος: 14 συνθέσεις

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου