Σάββατο 1 Δεκεμβρίου 2012

Η ξανθιά στην τιβί - Τραγούδι

Άλλο ένα τραγούδι...

Είναι το πρώτο τραγούδι που ηχογράφησα και δημοσιεύω...
Ο τίτλος του είναι "Η ξανθιά στην τιβί"...
Ο τίτλος είναι παραπλανητικός.
Το τραγούδι αναφέρεται στους βολευτές, σ' αυτούς που ήταν υποψήφιοι βολευτές και στους επόμενους υποψήφιους βολευτές...

 
Στο παρελθόν έχω γράψει αρκετά τραγούδια, αλλά δεν είχα ηχογραφήσει τίποτα. Κιθάρα παίζει ο Σταύρος, στο σπίτι του οποίου έγινε και η ηχογράφηση. Του έδειξα το τραγούδι μια φορά, το έπαιξε και το γράψαμε. Εγώ το τραγούδησα... έχω ένα θέμα με τα μικρόφωνα, δεν τα πάω καλά... Άσε που με δυσκολεύει να τραγουδάω μόνο, διότι εδώ και χρόνια παίζω και τραγουδάω ταυτόχρονα...

Αν και παίζω μπουζούκι και έχω γράψει αρκετά τραγούδια με το μπουζούκι, έχω ένα θέμα με τις κιθάρες... Όταν πιάσω στα χέρια μου κιθάρα, παίζω ακόρντα και βάζω μουσική σε ότι έχω μέσα μου εκείνη τη στιγμή1. Χαρά, λύπη, άγχος, νεύρα, μπέρδεμα, ξεμπέρδεμα, κάτι που είδα ή άκουσα λίγο πριν, ή κάτι που δεν είδα ή δεν άκουσα λίγο πριν...

Είχα να γράψω κάτι 4-5 χρόνια, δεν θυμάμαι ακριβώς...
Ευχαριστώ αρχικά τον Δημητράκη, που παράτησε πριν κανά δυο μήνες μια παλιά κλασική κιθάρα δίπλα στο κρεβάτι μου. Την πήγαινα μια από δω, μια από κει, ώσπου μια μέρα την πήρα στα χέρια μου2 και έγραψα το "Κάποιοι άνθρωποι" και λίγες μέρες μετά το "Η ξανθιά στην τιβί".3
Ευχαριστώ το δελτίο ειδήσεων του STAR γιατί έπαιξε κι αυτό το ρόλο του.
Ευχαριστώ.... (χμ, αυτό το ευχαριστώ μου απαγόρεψαν να το πω...)
Ευχαριστώ τον Σταύρο4 για τη βοήθεια να ηχογραφήσουμε το τραγούδι και για την κιθάρα που έπαιξε, γιατί αν έπαιζα εγώ την κιθάρα... κλαύτα...
Ευχαριστώ εκ των προτέρων όσους θα ακούσετε το τραγούδι... και περιμένω τα σχόλια σας, τη γνώμη σας !!!
Τέλος ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ όλους εσάς, που από τις 22 Ιουνίου που ξεκίνησα αυτό το blog, είστε εδώ!

Για να κατεβάσετε το τραγούδι

Υποσημειώσεις:

1. Ένα από τα αγαπημένα μου τραγούδια που έχω γράψει πριν πολλά χρόνια με κιθάρα είναι το "Τα καγκουρό"
2. Στις 24 Οκτωβρίου 2012
3. Το τραγούδι γράφτηκε στις 11 Νοεμβρίου 2012 και ώρα 21:00 έως 23:20
4. Ο Σταύρος Αναγνωστόπουλος απο τους melodb.

4 σχόλια:

  1. Μέσα στο πνεύμα της εποχής, και κάθε εποχής θα έλεγα.. Παντού και πάντα το ίδιο παιχνίδι κι εμείς στο ίδιο έργο θεατές (και εν δυνάμει υποστηρικτές του)..
    Μου αρέσει γιατί μου ακούγεται αυθόρμητο, ειλικρινές και γοητευτικά ερασιτεχνικό (όπως θα έπρεπε όλα να είναι, κατά την ταπεινή μου άποψη)..
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γειά σου antilale!
    Έτσι όπως τα λες είναι... είμαστε υποστηρικτές τους, ακόμα και χωρίς να το θέλουμε καμιά φορά... βρίσκουν αυτοί τρόπους να "κλέψουν" την "υποστήριξη" μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ειναι και ομορφο και ελπιδοφορο, να συναντας δημιουργους εμπνευσμενους οχι απο τις καθε λογης βιτρινες αλλα απ' τα οσα κρυβονται πισω απ' αυτες.. Μ' αρεσε πολυ το τραγούδι σου Νικο και ως εμπνευση και ως αποδοση!!! Συμφωνω επιση με τον antilalo σε ολα οσα γραφει παραπανω.
    Καλη συνεχεια κι απο μενα!
    Οσο θα αναμενουμε το επομενο τραγουδι σου, μηπως να ακουγαμε στο μεταξυ και τις παλιοτερες δουλειες σου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γεια σου Κάτια!
    Η συνέχεια με κάποιο καινούριο τραγούδι δεν ξέρω πότε θα είναι... Ποτέ δεν ήξερα πότε θα έρθει! Πριν τα τελευταία δύο τραγούδια, είχα να γράψω κάτι 4-5 χρόνια. Έχω όμως παλιότερα τραγούδια που θέλω να τα ηχογραφήσω...
    ... και για να "δεσμευτώ" (στον εαυτό μου κυρίως) το πρώτο από τα παλιότερα τραγούδια που θέλω να ηχογραφήσω έχει τον τίτλο: "Τα καγκουρό"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή