Κυριακή 27 Οκτωβρίου 2019

Είμαι ο Έλληνας [Στίχοι τραγουδιών & Video]


Είμαι ο Έλληνας ο Ευρωπαϊστής
της γενιάς μου εγώ, προδότης κι αρνητής
που όλο το χρήμα τριγυρνώ, κυνηγώ
της ανάπτυξης τον παχυλό το ρυθμό.
Κι όλο βουλιάζω σε νερά σκοτεινά
σε γυμνά τοπία αλγεινά!
 
Δωσ' μου καρδιά, φώτα ανοιχτά
για ν' αντικρίσω τη δικιά μου ομορφιά.
Όπως παλιά, έλα και τώρα
ήλιε που εστόλιζες αυτή τη χώρα!
Είμαι ο Έλληνας ο Αμερικανός
που γυρνάω στον τόπο μου άδειος και γυμνός.
Να κρύβω θέλω το φτωχό το παρόν
κι οι ιστορίες να με δείχνουν βαθυστόχαστο ον.
Κι όλο βουλιάζω σε νερά σκοτεινά
σε γυμνά τοπία αλγεινά.
Δωσ' μου καρδιά, φώτα ανοιχτά
για ν' αντικρίσω τη δικιά μου ομορφιά.
Όπως παλιά, έλα και τώρα
ήλιε που εστόλιζες αυτή τη χώρα!


Μουσική: Ισίδωρος Παπαδάμου
Στίχοι: Ισίδωρος Παπαδάμου
Δίσκος: Σεντουκιασμένοι φλώροι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου