Δευτέρα 3 Ιουνίου 2013

Μικρές Ιστορίες Τραγουδιών - Ο φίλος μου

Καλημέρα!
Όταν ξεκίνησα πριν από χρόνια τη σελίδα (όχι το blog), ήθελα εκτός από τα τραγούδια και τις συναυλίες των δημιουργών να βάλω και κάτι ακόμα. Σκέφτηκα ότι πάντα μου άρεσε όταν κάποιος, πριν πει ένα τραγούδι, έλεγε την ιστορία του τραγουδιού... Το πως γράφτηκε δηλαδή το τραγούδι. Ποιο γεγονός ή κατάσταση ή ποια συναισθήματα τον οδήγησαν στο να έρθει η έμπνευση και να δημιουργηθεί το τραγούδι...
Έτσι έγραψα και την πρώτη δική μου ιστορία: "Ο Μάγειρας κι ο Νοικοκύρης"...
Πιστεύω ότι εκτός από τις νότες και τα λόγια, η "ιστορία" είναι μέρος του τραγουδιού και ίσως το πιο σημαντικό του κομμάτι... διότι αυτή η "ιστορία" είναι που ανακάτεψε τα εσώψυχα του δημιουργού και βγήκαν οι νότες και τα λόγια...

Πριν λίγες μέρες μου έστειλε ο Κώστας την "ιστορία" του τραγουδιού "Ο φίλος μου", το οποίο υπάρχει και στη σελίδα! Ομολογώ ότι με ξάφνιασε, ο φίλος για τον οποίο έγραψε το τραγούδι...

Για να διαβάσετε αυτές τις ιστορίες πατήστε στο ΜΙΚΡΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΩΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου