Δευτέρα 27 Ιανουαρίου 2014

Ο φίλος μου


Ένα φίλο μόνο έχω εγώ
που μ' ακολουθεί παντού
στα ταξίδια μου τα βράδια
και στου ήχου την αυλή.

Δεν τον νοιάζει αν έχω κέφι
σαν κι εμένα είναι κι αυτός
δραπετεύει από τα σκάρτα
με του φεγγαριού το φως.

Κι όταν θέλει ένα τσιγάρο
θα τ' ανάψουμε μαζί
πάθος του είναι το τραγούδι
που αγγίζει την ψυχή.

Όλοι έχουν έναν τέτοιο φίλο
που τους περιμένει, αλλά...
δεν του δίνουν πάντα την ευκαιρία
και τους τρώει η μοναξιά.

Στίχοι - Mουσική: Κώστας Λόζος
Πατήστε ΕΔΩ για να κατεβάσετε το τραγούδι!
Διαβάστε στις Μικρές Ιστορίες Τραγουδιών, πως γράφτηκε το τραγούδι!

6 σχόλια:

  1. στιχος, μουσικη και τραγουδισμα που αγγιζουν την ψυχη!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν και καθυστερημένα, ευχαριστώ πολύ!
      Παρακολουθώ τους στίχους σου και το πώς γράφεις! Σε "ζηλεύεω" γράφεις πολύ ωραία!

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  2. Γεια σου Κάτια!
    Μπορείς να διαβάσεις στη σελίδα, στις "Μικρές Ιστορίες Τραγουδιών" και την ιστορία του τραγουδιού, το πως γράφτηκε...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ευζχασριαστω νικο.... ζχασχζασζχα!!! επεασε κασφε;ς αστο πληκτρολογιο και ζχευγασρωνει τασ γραμμαστσα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σκέψου να έπεφτε τσίπουρο...χαχαχαχχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή