Τετάρτη 26 Μαρτίου 2014

Καρδούλες


Εγώ καρδούλες πότε μου δε ζωγράφισα
τον ουρανό μου όργωσε μια μάγισσα
σου είπα σ' αγαπώ, δεν θα στο ξαναπώ
για της αγάπης αίματα δεν έκανα εγώ
Τα γόνατα μου μάτωνα, σ' αυλές και σε αλάνες
κι έκανα τον αρχηγό μες στους πιτσιρικάδες
σου είπα σ' αγαπώ, δεν θα στο ξαναπώ
με κανόνες και ενέχυρα μου λειώνεις το μυαλό!

Έλα ν' ανοίξουμε μωρό μου καφενείο
να κονομήσουμε τρελά εμείς οι δύο
αυτή η αγάπη όλους μας χωράει
εμένα, εσένα, τον Μήστο, τον Μπακάλη
Μου λες θα παντρευτείς θα φύγεις στις Ινδίες
κι ο έρωτας μας φιλικές υπερωρίες
εσύ δεν έχει πια καρδιά έχεις λεωφορείο
κάνε λοιπόν να κατεβώ, μια στάση στο Θησείο!


Εγώ στον έρωτα δεν θέλω διαβατήριο
ποτέ δεν θα διαβάσεις της ψυχής μου το μυστήριο
σου είπα σ' αγαπώ, δεν θα στο ξαναπώ
δεν βάζω στην καρδούλα μου εσένα οδηγό
Έβαλες στην αγάπη μου μέτρα και αστυνόμο
και κάθε μέρα που περνά βγάζεις καινούριο νόμο
σου είπα σ' αγαπώ, δεν θα στο ξαναπώ
για της αγάπης αίματα δεν έκανα εγώ

Έλα ν' ανοίξουμε μωρό μου καφενείο
να κονομήσουμε τρελά εμείς οι δύο
αυτή η αγάπη όλους μας χωράει
εμένα, εσένα, τον Μήστο, τον Μπακάλη
Μου λες θα παντρευτείς θα φύγεις στις Ινδίες
κι ο έρωτας μας φιλικές υπερωρίες
εσύ δεν έχει πια καρδιά έχεις λεωφορείο
κάνε λοιπόν να κατεβώ, μια στάση στο Θησείο


Γιώργος Βαλιάκας και Ιδανικοί 
Μουσική: Γιώργος Βαλιάκας, Μανώλης Καμπούρης
Στίχοι: Γιάννα Κατσίμπα
Τραγούδι: Γιώργος Βαλιάκας
Πατήστε ΕΔΩ για να κατεβάσετε το τραγούδι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου