Σάββατο 1 Νοεμβρίου 2014

Ένας κούκος δεν φέρνει την άνοιξη... (Οκτώβριος 2014)

Ωραία, πέρασε κι ο Οκτώβριος... Ε, δεν ήταν και καλύτερος από τον Σεπτέμβριο, αν προσθέσεις και μια βρογχίτιδα βαριάς μορφής (λίγο πριν την πνευμονία), οι ελπίδες για έναν καλύτερο μήνα μεταφέρονται στον Νοέμβριο...
Αυτό που έπαθα ήταν πραγματικά τρομακτικό... Καθόμαστε στο πάλκο και αρχίζει η βραδιά. Παίζουμε το πρώτο ορχηστρικό και μετά ξεκινάμε το πρώτο τραγούδι. Αρχίζω να τραγουδάω... στη μέση του πρώτου στίχου η φωνή έσβησε... Τελειώνει το τραγούδι με δυσκολία...
- Τι έπαθες ρε; Ρωτάει ο Γκόγκος.
- Δεν ξέρω, μου κόπηκε η φωνή...
Όλο το βράδυ ήταν ένας εφιάλτης. Ευτυχώς πήρανε τη βραδιά επάνω τους οι άλλοι δύο Άμβυκες. Εγώ όσο κι αν το πάλεψα δεν κατάφερα να πω ούτε ένα τραγούδι ολόκληρο... Όταν πήγα στο γιατρό μετά από λίγες μέρες, αφού έβαλε τα ακουστικά, μου λέει:
- Ανασαίνεις τις τελευταίες μέρες;
- Βέβαια, του λέω, απλά την Παρασκευή δεν μπορούσα να τραγουδήσω.
- Τι να τραγουδήσεις, μου λέει, και που ανασαίνεις θαύμα είναι...
Τώρα αν σας πω ότι δεν αγχώθηκα μέχρι να επανέλθει η φωνή, ψέμματα θα σας πω... Επί μια εβδομάδα έτρεμα στη σκέψη ότι μπορεί να μην ξανατραγουδήσω...  

*  *  *  *  *
 
Ο τίτλος της σημερινής ανάρτησης δείχνει "εκτός εποχής" με την πρώτη ματιά, αλλά με μερικές διευκρινήσεις θα στρώσει... Οι εποχές έτσι κι αλλιώς έχουν πλέον μπερδευτεί! Τώρα θα μου πει κάποιος: 
- Καλά, εσύ περιμένεις την Άνοιξη, Νοέμβριο μήνα;
Όχι, όχι δεν μιλάω για την εποχή, μιλάω για τη μουσική και για το Τραγουδοποιός.GR... Όπως έχω ξαναγράψει, η κατάσταση πλέον για όσους ασχολούνται με την μουσική είναι τραγική. Ειδικά για όσους γράφουν τραγούδια, φαντάζει σχεδόν αδύνατο να φτάσουν αυτά σε μεγάλο μέρος των ακροατών... Ο "κούκος" της υπόθεσης είμαι εγώ!!! Όσο κι αν προσπαθήσω μόνος μου δεν θα καταφέρω κάτι μεγαλύτερο. Φυσικά εδώ που έφτασε το Τραγουδοποιός.GR είναι αποτέλεσμα της δική σας συμμετοχής είτε ως τραγουδοποιοί είτε ως ακροατές!!!

Πιστεύω ότι ήρθε η στιγμή για πιο ενεργή συμμετοχή και των ακροατών στο Τραγουδοποιός.Gr!!! Τώρα το πως μπορεί να γίνει αυτό είναι ανοιχτό... περιμένω από εσάς να μου πείτε τις σκέψεις σας, τις ιδέες σας. Είτε, εδώ στα σχόλια (δημόσια δηλαδή, ώστε να γίνει και διάλογος), είτε στέλνοντας μου ένα e-mail...

Έχω και εγώ φυσικά πολλές ιδέες και σκέψεις, χρόνο δεν έχω ελεύθερο για να τις υλοποιήσω...
Για να κάνουμε μια αρχή!!!
Μπορεί όποιος θέλει να στείλει μια δική του ιστορία, από κάποιο μαγαζί για να δημοσιευθεί στις ΜΙΚΡΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΜΑΓΑΖΙΩΝ εδώ στο blog. Δεν χρειάζεται να είναι κάποιος απαραίτητα μουσικός ή τραγουδοποιός ή τραγουδιστής για να στείλει μια ιστορία... Μπορεί οποιοσδήποτε να στείλει μια ιστορία, από κάποιο μαγαζί, που έχει μείνει στη μνήμη του! Η ιστορία μπορεί να είναι αστεία ή συγκινητική ή απλά να είναι σημαντική γι αυτόν που την έζησε!!!

___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___

Τον μήνα που πέρασε είχαμε ένα καινούριο τραγούδι:
Στη ράχη του χελιδονιού
Μουσική: Θόδωρος Βλαχοστέργιος
Στίχοι: Νίκος Μίχος
Τραγούδι: Ανδριάνα Γουλιμή

Συναυλίες - εμφανίσεις:
- Ο Γιώργος Μιχαήλ και ο Δημήτρης Βαβλιάρας στο Καφέ ΕΝΤΕΧΝΟΝ!
- Οι Ροζ Πένες στη Σκέλιζα!
- Ο Κώστας Τρικάλης με τους μαθητές του 6ου Γυμναίου Ηρακλείου!
- Οι Άμβυκες συνεχίζουμε στο "Σπίτι του Πασσά"!

Τους στίχους από τρία τραγούδια: Το "Έτσι είναι η ζωή" του Κώστα Λόζου, το "Μια μέρα" του Νίκου Φραγκάκη και τη "Μυγδαλιά" του Κ. Καρυωτάκη σε μελοποίηση Αποστόλη Δημητρακόπουλου. 

Το βιβλίο του Σάκη Αθανασιάδη με τίτλο "Οι ανάσες των εραστών" που περιέχει Ποιήματα και στίχους ελεύθερα προς μελοποίηση!

Καινούριο μέλος στο blog ο Thomas VI

Το "Περάστε την πρώτη του μηνός" είναι η πρώτη ανάρτηση κάθε μήνα!
Περιλαμβάνει μια ανασκόπηση και τα στατιστικά του μήνα που πέρασε!
Εδώ σ' αυτήν την ανάρτηση μπορεί όποιος θέλει:
- Να κάνει ένα γενικό σχόλιο για τη σελίδα!
- Να εκφράσει μια απορία!
- Να κάνει μια ερώτηση!
- Να ανοίξει κάποιο θέμα για συζήτηση!
- Να πει μια απλή (αλλά τόσο σημαντική) καλημέρα!
...κάτι σαν ένα βήμα δημόσιου διαλόγου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου