Πέμπτη 1 Ιανουαρίου 2015

Καλή χρονιά και με μια καλή κυβέρνηση... ΠΑΣΟΚ (Δεκέμβριος 2014)

Πριν ένα χρόνο, ακριβώς την ίδια μέρα, πρωτοχρονιά του 2014 δηλαδή, δεν μπορούσα να κάνω μια ευχή για τον καινούριο χρόνο... Φέτος όμως, έχω, έχω μια ευχή...


"Καλή χρονιά και με μια καλή κυβέρνηση... ΠΑΣΟΚ".

Τι; Υπάρχει κάποιος που δεν με πιστεύει; Στις προηγούμενες εκλογές είχα πιστέψει πραγματικά ότι το ΠΑΣΟΚ τελείωσε... Ήρθαν όμως οι Ευρωεκλογές και επιβίωσε...  
Κανονικά θα έπρεπε να μιλάω για μουσική, αλλά τι να κάνω, βλέπω την αδιαφορία του κόσμου για την κατάσταση και δεν μπορώ να κρατηθώ... 
Ναι, ναι, αδιαφορία μεγάλη... Και μην βιαστεί κανείς να σκεφτεί ότι τα έχω χάσει, μια χαρά είμαι!!! Όσοι παρακολουθείτε αυτά που κατά καιρούς γράφω και κυρίως αυτά που έχω πει με τα τραγούδια μου ξέρετε είδη τι "αισθήματα" έχω μέσα μου για ΟΛΑ τα κόμματα και τις "ιδεολογίες" τους... Έτσι όπως τα βλέπω τα πράματα, το ΠΑΣΟΚ θα συνεχίσει να κυβερνάει τη χώρα (...έχω την αίσθηση ότι ποτέ δεν σταμάτησε να κυβερνάει...).
Νομίζω ότι μας έχουν εγκλωβίσει από παντού. Έχουν ετοιμάσει πολλές πιθανές διάδοχες καταστάσεις. Φυσικά αυτό δεν είναι κάτι που έκανε το ΠΑΣΟΚ μόνο του, ΟΛΟΙ μαζί το ετοίμασαν... και όταν λέω όλοι, εννοώ όλοι: Δεξιοί, αριστεροί, κεντροαριστεροί, κεντροδεξιοί, σοσιαλιστές, κομμουνιστές, ακροδεξιοί και οι λοιποί συγγενείς... Μπλέξαμε, μπλέξαμε και άκρη δεν μπορεί να βγει...

Σαν της λίμνης τα νερά
 Στίχοι - Μουσική: Νίκος Μάρκου


Βάλτε κάτω τα νούμερα (απλή αριθμητική, όχι μαθηματικά...):
ΠΑΣΟΚ 1 (το παλιό) 3,5
ΠΑΣΟΚ 2 (το νέο, του γαπ) 3,5
ΠΟΤΑΜΙ (...νέο εργαλείο συστήματος Νο 3) 5,0
ΝΔ 25
ΣΥΡΙΖΑ (εργαλείο συστήματος Νο 1) 25
Χ. Α. (εργαλείο συστήματος Νο 2) 5,0
ΚΚΕ 6,0
Ανεξάρτητοι (καμένοι) 3,5

Τα ποσοστά τα έβαλα στο περίπου...
Όπως θα είδατε δεν έχω σχόλιο στο ΚΚΕ και τη ΝΔ... Μόνο μια αυτοδύναμη κυβέρνηση ενός από αυτούς τους δύο δεν θα είχε μέσα ΠΑΣΟΚ (...στο μέτρο του δυνατού πάντα). Όλοι οι άλλοι συνδυασμοί θα έχουν το ίδιο αποτέλεσμα... 
Τώρα αν το "Εργαλείο συστήματος Νο 1" βγει αυτοδύναμο, τότε είναι υπαρκτός ο κίνδυνος να χαθεί ο έλεγχος από το "Εργαλείο συστήματος Νο 2" και τότε κλαύτα...
Μην τρομάζετε όμως, αφού διαλυθεί η χώρα, θα γυρίσει να μας σώσει ο Καραμανλής, σαν τον θείο του... "Ήρθε η ώρα του Καραμανλή", θα φωνάζουν στους δρόμους...
Έχω όμως και πρόταση για να τα αποφύγουμε όλα αυτά και να σωθεί η χώρα.
ΠΡΟΤΑΣΗ: Με προεδρικό διάταγμα να γίνει πρωθυπουργός ο Τσοχατζόπουλος!!!
Γιατί απορείς, φίλε μου; Αφού κορόιδευε επί 20 χρόνια μόνος του όλα τα υπουργικά συμβούλια και τις επιτροπές της Ευρώπης, είμαι σίγουρος ότι θα τα καταφέρει...

Φυσικά όλα τα παραπάνω είναι σκέψεις που περνάνε από το κεφάλι μου, δεν σημαίνει ότι είναι και σωστές...

Για μουσική δεν θα πω κάτι σήμερα! Δείτε παρακάτω την ανασκόπηση του προηγούμενου μήνα! Στο επόμενο διάστημα θα μπουν στην παρέα μας κι άλλοι καινούριοι τραγουδοποιοί! Είναι σε "σειρά αναμονής" τουλάχιστον άλλοι τέσσερις!!! Φυσικά όταν λέω "σειρά αναμονής", εννοώ να βρω τον χρόνο για να τα βάλω...

* * * * *

Τον μήνα που πέρασε...
Είχαμε τρία καινούρια τραγούδια σε μουσική Κώστα Λόζου και στίχους της Νάντιας Δουλαβέρα! Τα τραγούδια αυτά είναι το αποτέλεσμα της πρώτης συνεργασίας στιχουργού - συνθέτη που προέκυψε μέσα από το Τραγουδοποιός.GR
Μετά από καιρό κατάφερα να ηχογραφήσω άλλα έξι τραγούδια δικά μου!


Συναυλίες - εμφανίσεις:
- Ο Γιώργος Μιχαήλ και ο Δημήτρης Βαβλιάρας στη Λάρισα και τα Τρίκαλα!
- Αποστόλης Δημητρακόπουλος και η Νατάσσα Χρηστίδου στο ΑΒΑΤΟΝ και στο ΜΑΡΑΜΠΟΥ!
- Ο Μπλάκυ (κιθάρα) και ο Γιώργος Καλούσης (τσέλο) συνεχίζουν κάθε Παρασκευή στο ΚΩΝΕΙΟ στις Συκιές!
- Οι Ροζ Πένες στο SALOON.
- Ο Πέτρος Μαυρόπουλος, αναδρομή στο Ελληνικό τραγούδι!

Τους στίχους για το τραγούδι "Έβερεστ" του Κώστα Λόζου και για το "Η βρεγμένη γάτα" του Νίκου Φραγκάκη!



Το "Περάστε την πρώτη του μηνός" είναι η πρώτη ανάρτηση κάθε μήνα!
Περιλαμβάνει μια ανασκόπηση και τα στατιστικά του μήνα που πέρασε!
Εδώ σ' αυτήν την ανάρτηση μπορεί όποιος θέλει:
- Να κάνει ένα γενικό σχόλιο για τη σελίδα!
- Να εκφράσει μια απορία!
- Να κάνει μια ερώτηση!
- Να ανοίξει κάποιο θέμα για συζήτηση!
- Να πει μια απλή (αλλά τόσο σημαντική) καλημέρα!
...κάτι σαν ένα βήμα δημόσιου διαλόγου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου