Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου 2016

Το πεντόλιρο δάκρυ [Στίχοι τραγουδιών & Video]


Μάρτυς μου το άσπρο κρασί, το πεντόλιρο δάκρυ, δάκρυ.
Ψέματα σου λέγαν, ψέματα, δεν ήταν έτσι, έτσι.
Μάρτυς μου το άσπρο χαρτί, το μελάνι που στάζει, στάζει.
Ψέματα σου λέγαν, ψέματα σου λέγαν, ψέματα…

Σ’ αγαπώ, όπως τα κοχύλια το βυθό,
σ’ αγαπώ όπως τα λιβάδια το νερό.

Μάρτυς μου η άγρια κραυγή, το λιπόθυμο χάδι, χάδι.
Ψέματα σου λέγαν , ψέματα, δεν ήταν έτσι, έτσι.
Μάρτυς μου το άδειο πρωί, το ανάθεμο βράδυ,βράδυ.
Ψέματα σου λέγαν, ψέματα σου λέγαν, ψέματα.

Σ’ αγαπώ, όπως τα κοχύλια το βυθό,
σ’ αγαπώ όπως τα λιβάδια το νερό.

Μάρτυς μου το άσπρο χαρτί, το μελάνι που στάζει, στάζει.
Ψέματα σου λέγαν, ψέματα σου λέγαν, ψέματα…


Μουσική: Αποστόλης Δημητρακόπουλος & Γιώργος Τσιτσάς
Στίχοι: Γιώργος Τσιτσάς
Τραγούδι: Νατάσσα Χρηστίδου

Πατήστε ΕΔΩ για να κατεβάσετε το τραγούδι!

Αποστόλης Δημητρακόπουλος & Νατάσσα Χρηστίδου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου