Κυριακή 17 Ιουλίου 2016

1001 μπαλάντες [Στίχοι τραγουδιών & Video]


Χίλιες και μία, μπαλάντες μυστικές
και μαγικές
χίλιες και μια μπαλάντες,
μιλούν για σένα.
Τα χέρια δίδυμα κεριά
υψώνω βράδυ στον ουρανό
και κάνω προσευχή για σένα.

Μα εγώ μικρό μου, το σ' αγαπώ
θα κλέψω χρώματα από γη και ουρανό
θα βγω στους δρόμους,
στους τοίχους θα το γράψω
και τις νυχτιές,
θ' ανάβω όλα τ' αστέρια του ουρανού
και θα τα κάψω.

Χίλιες και μία, μπαλάντες μαγικές,
ονειρικές
χίλιες και μία, μπαλάντες
με χίλιες λέξεις.
Γραμμένες μ' αίμα, απ' της καρδιάς μου την πληγή
που αιμορραγεί
κι αποζητά τον πόνο της ν' αντέξει.

Μα εγώ μικρό μου, το σ' αγαπώ
θα κλέψω χρώματα από γη και ουρανό
θα βγω στους δρόμους,
στους τοίχους θα το γράψω
και τις νυχτιές,
θ' ανάβω όλα τ' αστέρια του ουρανού
και θα τα κάψω.



Μουσική: Πέτρος Μαυρόπουλος
Στίχοι: Σωτήρης Νικολαΐδης
Τραγούδι: Δέσποινα Καλανταρίδου 
Δίσκος: Πέτρος Μαυρόπουλος - 14 συνθέσεις


Μπορείτε να κατεβάσετε δωρεάν ολόκληρο τον δίσκο από το Τραγουδοποιός.GR


https://www.facebook.com/tragoudopoios/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου