Κυριακή 6 Αυγούστου 2017

Κατάθεση ζωής [Στίχοι τραγουδιών & Video]


Στα πάθη μου βολεύτηκα πίσω από το δάχτυλό μου
κι ήταν οι μέρες άσφαιρες, σκυφτές και θλιβερές!
“Μα ξένος δεν γεννήθηκες”, μου λέει το μυαλό μου
“γι' αυτό δέξου τη γύμνια σου και άσε τις ντροπές”

Τα λάθη μου τα πλήρωσα με πόνο και με δάκρυ.
Πόσο κοστίζει άραγε να βρεις ένα σωστό,
μια κατάθεση ζωής να βάλεις σε μιαν άκρη,
ένα βαθύ συμπέρασμα που να ναι σεβαστό;

Καθώς το τώρα χάνεται, χωρίς να το συλλάβεις
μέσα στο άδειο παρελθόν στιβάζονται οι στιγμές.
Φεύγει η ζωή μαραίνεται χωρίς να καταλάβεις
κι είναι το μέλλον άγνωστο με σκέψεις φοβερές

Ο Νους μας θέλει σιγουριά, να στέκει η Γη στα πόδια
την κάθε μέρα να περνάς με υγεία και χαρά
στου ταξιδιού τα χρώματα, στης μέρας τα εμπόδια
να ναι η ψυχή σου δυνατή, αιώνια Κυρά!


Μουσική: Γρηγόρης Νατσούδης-Θεόφιλος Ματθαίου
Στίχοι: Θεόφιλος Ματθαίου
Δίσκος: Ανάσα. (2016)


Μπορείτε να μπείτε στη σελίδα (πατήστε ΕΔΩ) και να κατεβάσετε δωρεάν τον δεύτερο δίσκο του Θεόφιλου μαζί με τα εξώφυλλα. Πατώντας στον τίτλο κάθε τραγουδιού το αποθηκεύετε στον υπολογιστή σας.

https://www.facebook.com/tragoudopoios 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου