Πέμπτη 1 Μαρτίου 2018

Όταν με βλέπεις και περνώ... (Φεβρουάριος 2018)

Καλό μήνα σε όλους! Εντός και εκτός Ελλάδας! Βραδιά Μάρκου Βαμβακάρη σήμερα... Δεν φταίω εγώ, το youtube μου φέρνει τα τραγούδια... Δεν έχω κάποιο θέμα για σήμερα και είπα να ακούσω κάνα τραγουδάκι μήπως και μου έρθει έμπνευση... Είναι που έχω και πολύ καιρό να ακούσω ρεμπέτικα... Δυστυχώς στα ραδιόφωνα σπάνια να ακούσεις ρεμπέτικα...

Κι αν μεθάω τα βραδάκια
[Μάρκος Βαμβακάρης, 1946]

Και συνεχίζει ο "μαέστρος - youtube" να επιλέγει τραγούδια... "περνούσα και σ' αντίκριζα, ψηλά απ' τα παραθύρια...

Τα μπλε παράθυρα
[Μάρκος Βαμβακάρης, 1938]

Τον τελευταίο μήνα δεν έκανα σχεδόν τίποτα... Ούτε το μπουζούκι δεν έπιασα στα χέρια... Σήμερα όμως συγκέντρωσα σε ένα CD όσα ακυκλοφόρητα τραγούδια έχω ηχογραφημένα. Ελπίζω ο επόμενος μήνας να πάει καλύτερα και να αξιωθώ να βάλω καινούρια τραγούδια στη σελίδα... Δεν το πολυπιστεύω αυτό, άλλα η ελπίδα βλέπεις... πεθαίνει πάντα τελευταία...

Όταν με βλέπεις και περνώ
από τη γειτονιά σου
πρέπει να το σακουλευτείς
πως θα βρεις τον μπελά σου...
[Μάρκος, 1934]


* * * * *

Τον μήνα που πέρασε είχαμε:

Συναυλίες - εμφανίσεις:
- Δημήτρης Μητσοτάκης και οι Ρε Καντίνι στο Cabaret Voltaire.
- Ο Γιώργος Βαλιάκας & Ιδανικοί στη Λάρισα και στα Τρίκαλα.
- Ο Πέτρος Μαυρόπουλος & οι Μελωδιστές στο Βαφοπούλειο.
- Ο Δημήτρης Μητσοτάκης και ο Γρηγόρης Κλιούμης στην Κρήτη.


Το "Περάστε την πρώτη του μηνός" είναι η πρώτη ανάρτηση κάθε μήνα!
Περιλαμβάνει μια ανασκόπηση και τα στατιστικά του μήνα που πέρασε!
Εδώ σ' αυτήν την ανάρτηση μπορεί όποιος θέλει:
- Να κάνει ένα γενικό σχόλιο για τη σελίδα!
- Να εκφράσει μια απορία!
- Να κάνει μια ερώτηση!
- Να ανοίξει κάποιο θέμα για συζήτηση!
- Να πει μια απλή (αλλά τόσο σημαντική) καλημέρα!
...κάτι σαν ένα βήμα δημόσιου διαλόγου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου